BacK!
نوشته شده توسط : نــ ـ ــوش آفــ ـ ــرین

 سلام

بعد از 6 ماه بیخبری اومدم یه سری به وبلاگم بزنم

دلم واستون تنگولیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده 

اصلا یادتون هست من کی هستم ؟

من نوشی هستم متولد 1372/9/19 و...(شناسنامه بدم خدمتتون ؟)

یعنی یادتون نمیاد !؟!الان یادتون میارم !!(یادتون اومد ؟ خب شکر خدا که یادتون اومد)

خب تو یه 2 خطی میگم من این 6 ماه کجا بودم (نترسید 6 ماه زندگی من کتاب رمان نمیشه!!)

یک ماه سانسور !!

خب یک ماه و نیم مسافرت یک ماه هم رمضون و روزه و ...

یک ماه بخور و بخواب و بگرد و برو و بیا...


از دو خط بیشتر شد بقیه دیگه ولش 

 


فعلا بای بای 





:: موضوعات مرتبط: خاطرات من , ,
:: بازدید از این مطلب : 1330
|
امتیاز مطلب : 803
|
تعداد امتیازدهندگان : 289
|
مجموع امتیاز : 289
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: