آشپزی
نوشته شده توسط : نــ ـ ــوش آفــ ـ ــرین

من یه دوست دارم اسمش شبدیزه از مرغ بدش میاد یه روز رفته بودم خونه شون مامانش تا منو دید شروع کرد
: شبدیز از دوستت یاد بگیر چه خانومه سنگینه رنگینه ...
شبدیز هم به من نگاه میکردو میگفت : مامان مگه من مردم ؟یعنی من سبکم ؟واااا عجبا
مامانش رو به من : دخترم این شبدیز نصفه شب میخوابه تا لنگه ظهر هم بیدار نمیشه اصلا به من کمک نمیکنه
آشپزی هم نمیکنه دخترم تو آشپزی بلدی ؟
منم هم که خیلی از تعریف هاش خوشم اومده بود گفتم : آره من آشزیم 20 به جای مامانم من آشپزی میکنم
خدایا منو ببخش به یه پیرزن دروغ گفتم شبدیز با تعجب نگام کرد ولی چیزی نگفت آخه اون که میدونست من مثل خودش ام
: من شب زورد میخابم صبح هم از همه زود تر بیدار میشم
شبدیز : اره جون خودت
مامانش خیلی از من خوشش اومده بود واسه من لبخند میزد واسه شبدیز اخم میکرد شب که شد قبل از شام گفتش
: دخترم یه چیزی به این دختر ما یاد بده
: مثلا چی ؟
: من خسته میشم همیشه هم که نیستم ظهر ها من کارم شب غذا درست میکنم شبدیز و باباش هم به فرداش گرم میکنن میخورن یادش بده یه چیزی
عجب گیری افتادم من خودم که آشپزی بلد نیستم الکی لبخند زدم و گفتم : چشم
شبدیز : از همین امروز شروع کنیم بهتره
لامصب میخواست آبروی منو ببره منم خوب بلد بودم جوابشو بدم
: آسون ترین چیز مرغه با مرغ شروع میکنیم
رنگ از روی شبدیز بیچاره پرید مامانش خوشحال شد
***************
یه مرغ گرفته بودم دستم داشتم تکونش میدادم مثل عروسک مرغ داشت قر میداد و مامان شبدیز داشت میخندید
: خب اول باید یاد بگیری که چیجوری یک مرغ رو تکه کنی
شبدیز : من از مرغ بدم میاد
: قرار نیست که باهاش عروسی کنی فقط تیکه تیکه ش میکنی
بعد یه نگاهی به مامان شبدیز انداختم و گفتم : مرغ رو چیجوری دوست دارین تیکه کینم ؟
خب اون توضیح داد منم سریع سریع حفظ کردم آخر حرفهاش گفتم : بله کاملا درسته میخواستم چک کنم ببینم شما بلدید یا نه !
مرغ رو با تهدید رو به شبدیز گرفتم و گفتم : خب تو بگیر من بهت میگم چیکار کنی
شبدیز با رنگ و رویی پریده مرغ رو گرفت انگاری که یه جن رو گرفته باشه رنگش مثل گچ سفید شد یه لبخند زد و از هوش رفت
مامانش به من نگاه کرد و منم یه نگاهی به مامانش و یه نگاهی به خودش انداختم و گفتم : الان وقت خوابش بود ؟




:: موضوعات مرتبط: خاطرات من , ,
:: بازدید از این مطلب : 1190
|
امتیاز مطلب : 99
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 12 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: